רכישת נכס, היא עסקת חייו של כל אדם. חמרות החשיבות וההשלכות הרבות שלה, יש כאלה שאינם מסתייעים עם עורכי דין בתחום הנדל"ן או ששוכרים עו"ד שאינו מומחה ממש בתחום זה מפאת מחירו הנמוך בהשוואה לעורכי דין אחרים. ההמלצה היא לשכור עורך דין של כל צד, כלומר למוכר יהיה מי שייצג אותו מטעמו וכן, המוכר, יהיה לו את עוה"ד
שלו.  כאמור, מומלץ ואף חשוב לשכור עו"ד שהוא מומחה בנדל"ן שהוא תחום די מורכב ומסובך. בגלל שתביעות הרשלנות נגד עורכי דין, היו ברובן בגין רשלנות בתחום הנדל"ן, יש לבחור עו"ד שזהו תחומו העיקרי ואפילו היחיד.

המלצות של מכרים בדבר עו"ד נדל"ן מומחה

ככל שתהיינה לכם המלצות לגבי עורכי דין בתחום הנדל"ן, כך תוכלו להיות בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה, הצלחה בעסקאות נדל"ן שהתבצעו נכון בקרב ידידים או מכרים, יקנו לנו את האינדיקציה הנכונה לבחירה מושכלת של משפטן המתמחה בתחום הנדל"ן. ראשית, יש להמציא את מסמכי הנכס, שעוה"ד יבדוק לעומק, אם אין עיקולים על הנכס, או אם ישנן חריגות בנייה כלשהן. לאחר מכן,  ייערך החוזה בין המוכר והקונה. יש לוודא מה המחיר של עוה"ד כאשר הוא יערוך עבורכם את החוזה. 

אל תתפתו למחיר נמוך מדי של עו"ד בעסקאות נדל"ן

בגלל שישנה ירידה בשכר הטרחה ועריכת החוזה של עורכי דין בתחום נדל"ן,  רבים מעורכי הדין שאינם עוסקים רק בתחום זה, גורמים לכך שאנשים מתפתים לבצע עסקאות אצל עורכי הדין שמחירם זול יותר. צעד זה הינו מוטעה, שכן זה יכול להיות בעוכרי הלקוחות המגיעים לעורך דין זה, מפאת מחירו הזול שעשוי לגרום להם להוצאות רבות לאחר מכן, כאשר יגלו כי הפרטים של הנכס לא היו במדויק, שישנה חריגת בנייה, או מסמכים חשובים בדבר הנכס שעדיין  עורך הדין לא המציא, מפאת חוסר ניסיונו בתחום. 

ככל שיהיה לכם יותר פרטים ומידע על עוה"ד המתמחה בנדל"ן שקיבלתם עליו המלצות ובכוונתכם לשכור את שירותיו, כך תהיו שקטים יותר. ברשת, ניתן למצוא היום מידע מקיף וכן בפורומים השונים של עורכי הדין. 

מחפשים עורכי דין בתחום הנדל"ן? היכנסו לדירוג עורכי דין נדלן לקבלת פרטים נוספים.